ترس و اضطراب و وحشت(قست7)
نوشته شده توسط : زپو

 ترس و اضطراب و وحشت(قست7)


کیست که آگاهانه انتخاب می کند که از چیزی بترسد؟

واکنش های نامناسب از خارج از فرآیند آگاهانه فکر نشأت می گیرد. به نظر می رسد گاهی این احساسات کنترل ما را در دست می گیرند. اگر بدانید چطور آنها را نابود کنید، دیگر اوضاع آنطور نمی ماند.

Tars,Vahshat-Holakuei
سوالی که خیلی ها می پرسند این است:

که آیا میتوان افکار را از نو ساخت؟

آیا احساسات منفی را می توان رها کرد؟
آیا می توان احساس ترس و اضطراب را متوقف کرد؟…

تقریبا تمامی خانواده ها در جوامع گوناگون دست کم با یکی از آنها به گونه ای دست و پنجه نرم میکنند.
ترس یک واکنش احساسی به تهدید یا خطر است.
ترس بخشی از زندگی انسان می باشد ولی ترس بیش از حد باعث به وجود آمدن بسیاری مشکلات در زندگی می شود.

اضطراب عبارت است از یک احساس منتشر، ناخوشایند و مبهم هراس و دلواپسی با منشاء ناشناخته، که به فرد دست می‌دهد و شامل عدم اطمینان، درماندگی و برانگیختگی فیزیولوژی است. وقوع مجدد موقعیت‌هایی که قبلاً استرس زا بوده‌اند یا طی آن‌ها به فرد آسیب رسیده است باعث اضطراب در افراد می‌شود. همه انسان‌ها در زندگی خود دچار اضطراب می‌شوند، ولی اضطراب مزمن و شدید غیرعادی و مشکل‌ساز است.

وحشت زدگی یا اختلال هراس نوعی بیماری روانی از گروه اختلالات اضطرابی است که با هجوم ناگهانی وحشت به بیمار و ترس شخص از وقوع مجدد آن‌ها مشخص می‌شود. این حملات که معمولاً بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشند با علایمی چون تپش قلب، عرق کردن، احساس تنگی و فشردگی در قفسهٔ سینه، لرزش، احساس از دست‌دادن تعادل یا گیجی همراه است. این علایم آنقدر گسترده هستند که افراد فکر می‌کنند دچار سکتهٔ قلبی شده‌اند و می‌ترسند که بمیرند.

این حملات بسیار اتفاقی و طوری رخ می‌دهند که عامل تحریک‌کنندهٔ اصلی مشخص نیست. افراد مبتلا به این نوع اضطراب اغلب جوان هستند.
مهم نیست از چه چیز ترس و وحشت و اضطراب داشته باشید، رفتن به محل کار، روابط جنسی، پول، ازدواج، پرداخت قبض ها، پرواز، خوردن، تنها ماندن، امتحان دادن، رانندگی، حرف زدن، یا هر چیز دیگر.
این ترسها هر چه که باشند، قابل نابودیند.

مهم نیست از چه چیز ترس و وحشت و اضطراب داشته باشید، رفتن به محل کار، روابط جنسی، پول، ازدواج، پرداخت قبض ها، پرواز، خوردن، تنها ماندن، امتحان دادن، رانندگی، حرف زدن، یا هر چیز دیگر.
این ترسها هر چه که باشند، قابل نابودیند

دکتر فرهنگ هلاکویی در رابطه با ترس، اضطراب، و وحشت راهنمایی های مفیدی ارائه داده اند.همراه با سخنرانی دکتر فرهنگ هلاکویی ایرادات خود را در این زمینه رفع نمایید.


خرید و دانلود  ترس و اضطراب و وحشت(قست7)






:: برچسب‌ها: ترس , و , اضطراب ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: